اینترنت رقابت بین کسب و کارها را به بهترین شکل به نمایش گذاشته است، در این میدان هر کسی در تلاش است تا بهترین جایگاه را از آن خود کند و توجه مشتری ها را به سمت خود جلب کند.
شاید تصور کنید که در این میدان جهانی فقط برند های بزرگ و نام آشنا پیروزند و کسب و کارهای کوچک هیچ شانسی ندارند، اما این تصور واقعیت ندارد!
آمازون جایی است که هم گیره می فروشد و هم گوشی هوشمند. اما شما به عنوان یک فروشگاه تخصصی تعداد محدودی جنس برای فروش دارید. این یک مزیت بزرگ برای شماست. شما دقیقا می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند. اما آمازون نمی تواند تشخیص بدهد.
بهتر است از چنین فرصت هایی استفاده کنید و مشتری هایتان را بیشتر بشناسید. باید بدانید مشتریان شما دقیقا چه کسانی هستند. چه مشکلاتی دارند. چه آرزوهایی دارند و دنبال چه چیزی هستند.
وقتی مشتریان تان را می شناسید می دانید دقیقا چه مشکلاتی دارند و چطور باید این مشکلات را حل کنید.
وقتی مشتریان تان را می شناسید روی کلیدواژه هایی کار خواهید کرد که دقیقا متناسب با نیازها و تمایلات کاربران هستند.
هدف سئو در نهایت این است که مخاطبان را به سمت وبسایت بکشاند. اما اگر ندانید قرار است کدام مشتریان را جذب کنید به مشکل خواهید خورد.
درباره این سایت